یک پیشنهاد گردش تازه

کوهرنگ شهرستانی در چهارمحال و بختیاری

کوهرنگ شهرستانی بهشتی در چهارمحال و بختیاری

 

فصل تابستان که میشود بیشتر مردم به دنبال مقصد هایی با آب و هوای خنک و نسیم دلنشین میگردند ،که شهرستان کوهرنگ که در استان چهارمحال و بختیاری  قرار گرفته است . از بهترین گزینه ها برای سفر تابستانی محسوب میشود. با توجه به چشمه های خروشان آب معدنی و دشت لاله های واژگون همچنین طبیعت بی نظیر و بکر و.. همه ی این ها باعث میشود این منطقه بهشتی تر شود. در ادامه مقاله قصد داریم تا این منطقه بی نظیر را بیشتر به شما معرفی کنیم.

معرفی کوهرنگ

 

معرفی شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ یکی از شهر های معروف استان چهارمحال و بختیاری است . به دلیل داشتن جاذبه های شگفت انگیز و آب و هوای  مطلوب در تابستان معروفت است .کوهرنگ یک شهر توریستی، سیاحتی، عشایری و همچنین ورزشی  است .که در فصل تابستان  و پاییز میتوان در آنجا تفریحات زیادی انجام داد.به دلیل اینکه 10 درصد از آب های ایران در این منطقه قرار دارد به بهشت سفید ایران معروف شده است و آن را با این اسم میشناسند.

معرفی کوهرنگ

قله های زردکوه بختیار که از زاینده رود ، کارون و دز سرچشمه میگیرند هم در این شهر قرار گرفته است.یکی از مناطق مناسب برای کوهنوردی و ورزش است.زبان محلی مردم شهر بختیاری است .به طوری که هنگام پیاده روی ممکن است به سیاه چادر های محلی ها دعوت شوید.

هتل 3 ستاره ی کوهرنگ کوهرنگ

از گزینه های محبوب برای اقامت در منطقه ی کوهرنگ هتل 3 ستاره ی آن است . که رد چلگرد ساخته شده است .به دلیل چشم انداز معرکه از آبشار و طبیعت بی نظیر و بکر از دلایلی هستند که مردم ترجیح میدهند در این هتل اقامت کنند.از دلایل مهم دیگر نزدیک بودن به پیست اسکی چلگرد است.که گردشگران زیادی برای اسکی هر ساله به آنجا میروند.علاوه بر آن ها کتابخانه، مرکز خرید، گشت نیم روزی، کافی شاپ، رستوران بام، تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته، کافی نت، گیم نت،زمین تنیس، زمین ورزشی، سالن بیلیاردبه محبوبیت این هتل افزوده اند.پس اگر به دنبال اقامتی بی نقص میگردید حتما به این هتل سر بزنید.

معرفی کوهرنگ

از هتل هایی با این سبک که میتوانید به آنجا بروید ، هتل بام سبز رامسر است. برای دریافت اطلاعات کامل از آن مقاله ی معرفی هتل بام سبز رامسر را مطالعه کنید.

مسیر رفتن به شهرستان کوهرنگ

برای رسیدن به شهر کوهرنگ  ، اگر از تهران می آیید ابتدا به قم ، کاشان و اصفهان بروید. بعد از اصفهان که حدود 188 کیلومتر را باید طی کنیدوارد جاده ی شهر کرد میشوید .بعد از آن مسیر واضح تر میشود.

مکان های دیدنی و تفریحی منطقه

کوهرنگ برای گردش بسیار مقصد مناسبی است. با توجه به تفریحات و مکان های خاصی که دارد از هر سنی میتواند از این شهر استفاده و لذت ببرد.در ادامه این مناطق را به شما معرفی میکنیم

معرفی مکان ها:

  • آبشار شیخ علی خان

یکی از آبشار های پر بازدید و زیبای استان است که در فصل تابستان هم بسیار سرد است .به طوری قندیل هایی در آن مشاهده خواهید کرد.

  • پیست اسکی چلگرد

از پیست های معروف ایران است . که هر ساله در فصل تابستان بسیاری از مردم که عاشق اسکی کردن هستند به این پیست می آیند.طول پیست حدود 800 متر است. که جز کاملترین و مجهزترین پیست ها برای اسکی کردن است.

پیست اسکی  کوهرنگ

علاوه بر آن اگر عاشق اسکی کردن در زمستان و تابستان هستید مقاله ی پیست اسکی تاریکدره را از دست ندهید.

  • چشمه ها

این منطقه چندین چشمه ی بسیار زیبا دارد.که از دامنه ی کوه ها هرساله سرازیر میشوند و به زیبایی این منطقه اضافه میکند.از جمله چشمه دیمه و چشمه ی کوهرنگ.

  • غار یخی چما

بعد از اینکه 25 کیلومتر از روستای چملگرد دور شدید، به غار چما میرسید. این غار با برف و یخ پوشیده شده است که حتی در تابستان هم سرمای زیادی دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از غار یخی از مطلب غار یخی چما دیدن کنید.

معرفی کوهرنگ

از مکان های تفریحی و دیدنی دیگر میتوان به دشت لاله ی واژگون ، پل چلگرد ،شیر سنگی و منطقه ی حفاظت شده ی قیصری نام برد.

اگر به چنین مقصد هایی برای تابستان علاقه دارید حتما مقاله ی فیروز کوه را مطالعه کنید.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.