یک پیشنهاد گردش تازه

معروف ترین مراکز خرید مازندران

مراکز خرید مازندران

مازندران همیشه یکی از اصلی‌ترین مراکز گردشگری برای ایرانیان و خصوصا پایتخت‌نشینان است. سفر به این استان در ایامی مثل نوروز یا تعطیلات به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. در همین راستا قصد داریم تا در این مقاله معروف‌ترین مراکز خرید مازندران را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم تا با توجه به نیاز خود بتوانید مرکز خرید مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

معرفی برخی از معروف ترین مراکز خرید مازندران

در ادامه برخی از این مراکز را به اختصار خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد : 

برج های دوقلو قو الماس

معروف ترین مراکز خرید مازندران

از معروف‌ترین برج‌های استان مازندران می‌توان به قو الماس اشاره نمود.

این مرکز خرید شیک و مجلل در مجتمع معروف قو الماس خاورمیانه، معروف به برج‌های عظیم‌زاده قراردارد. این مجتمع دارای سه برج است که دو برج آن به واحدهای مسکونی و یک برج آن به یک هتل مجلل ۳۸ طبقه اختصاص دارد. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در طبقه‌های زیرین برج‌‌های مسکونی قراردارد که به خاطر طراحی بنا و معماری بی‌نظیرش، زبانزد و معروف است و جلوه خاصی دارد.

این مرکز خرید دارای ۳ طبقه و ۴۸۶ واحد تجاری است که البته هنوز بخش‌هایی از آن به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده‌است. گردشگران می‌توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را از این مرکز خرید تهیه و از امکانات رفاهی آن مانند شهربازی، فودکورت و رستوران استفاده کنند و خاطره‌ای متفاوت را به ثبت برسانند.

مرکز خرید آرامش در رامسر

این مرکز لوکس که فعالیت خود را از سال 90 آغاز نموده، دارای 150 واحد تجاری است. از جمله محصولات رایج در این مجموعه می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، عطر و.. اشاره نمود. همچنین بخش بزرگی از این مجموعه مربوط به خدمات فروش طلا و جوهر است. از امکانات رفاهی مرکز خرید آرامش رامسر می‌توان به فودکورت، شهربازی و سالن سینما به همراه چای‌خانه سنتی اشاره نمود.

معروف ترین مراکز خرید مازندران

بازار روز آمل 

معروف ترین مراکز خرید مازندران

این بازار به علاقه مندان به بازارهای سنتی و قدیمی به شدت توصیه می شود.

 بازار روز در هر شهری، با بافت سنتی خود و حضور مردم محلی یکی از زیباترین مکان‌ها برای گردشگران است که در آن امکان گفت‌و‌گو و دیدن فرهنگ‌های مختلف برای آن‌ها میسر می‌شود. بازار روز آمل یکی از مراکز خرید مازندران است که به سبب همین بافت سنتی و محصولات بی‌نظیرش در میان مسافران معروف شده‌است.

این بازار یکی از قدمت دار ترین بازار های استان مازندران به شمار می رود و در آن انواع محصولات کشاورزی، بهترین میوه‌ها و تازه‌ترین سبزی‌های محلی و کوهی به همراه انواع ماهی های تازه به مشتریان ارائه می شود.

پاساژ چهل ستون

معروف ترین مراکز خرید مازندران

در صورتی که به دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید ، این پاساژ مخصوص شماست.

فعالیت های پاساژ چهل ستون ، مختص ارائه و فروش موبایل ، تبلت ، لوازم جانبی و … می باشد. آدرس پاساژ چهل ستون : ساری، خیابان جمهوری، حد فاصل بین چهار راه دروازه بابل و میدان ساعت، نبش کوچه‌ی نعلبندان، پاساژ چهل ستون.

بازار ترکمن ساری

معروف ترین مراکز خرید مازندران

اگر به دنبال صایع دستی ، سوغاتی و یا لباس هایمحلی هستید ، سری به این بازار ترکمن بزنید .

 بازار ترکمن‌های ساری یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید مازندران است که انواع محصولات و صنایع دستی مردم ترکمن و همچنین لباس‌های رنگارنگ و زیبای ترکمن را عرضه می‌کند. این بازار با زیبایی‌های بی‌نظیر خود و لباس‌ها و اجناس رنگارنگ می‌تواند مدت زمان زیادی را شما را به خودش مشغول کند.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.