یک پیشنهاد گردش تازه

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر را بیشتر بشناسید

بیشتر ایرانی‌ها در سال حداقل یک بار برای سفر به رامسر می‌روند و از مناطق محبوب و معروف ایران محسوب می‌شود.یکی از نکات مهم برای سفر به رامسر انتخاب هتل و اقامتگاه است. اگر به دنبال محیطی آرام و خاص می‌گردید هتل بام سبز رامسر گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های رامسر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

معرفی هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یک هتل 4 ستاره در رامسر در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز قراردارد. این هتل در سال 1389، در رامسر با فاصله ی 700 متری از سطح دریا در بالای تله‌کابین رامسر و بین جنگل ساخته‌شده است.این هتل در ارتفاعات قرارگرفته است و برای رفت‌وآمد باید از تله کابین استفاده کنید.البته مهمانان فقط یک بار هزینه رفت‌وآمد را پرداخت می‌کنند و دفعه‌های بعد به صورت رایگان محسوب می‌شود. یکی از نکات منفی این هتل این است که باید قبل از اینکه ساعت کاری تله کابین به پایان برسد به هتل برگردید و محدودیت زمانی دارید. البته نگران نباشید اگر از تله کابین جا ماندید یکسری ماشین جابه‌جایی هستند که شما را به هتل می‌برند اما باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تله کابین مقاله تله کابین رامسر را بخوانید.

معرفی بام سبز رامسر

مشخصات هتل 

هتل بام سبز رامسر در 2 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی ساخته‌شده است که یک رستوران هم در بام آن قراردارد. قسمت رستوران با نمای 360 درجه‌ای که منظره‌ی شگفت انگیز دریا، کوه و جنگل را در اختیار شما می‌گذارد.

این هتل شامل سوئیت‌های VIP می‌شود که در طبقات منفی قرارگرفته‌اند.حتی در طبقه‌های منفی شما ویوی جذاب کوه و جنگل و دریا را خواهیدداشت.از نکات مثبت این هتل این است که از سر صدای شهری به دور خواهیدبود .

معرفی بام سبز رامسر

امکانات هتل بام سبز رامسر

از امکانات این هتل می‌شود به لابی، تالار پذیرایی، کافی‌شاپ اختصاصی، چندین رستوران، فروشگاه های مختلف، واحد تجاری، باشگاه بیلیارد، سالن‌های ورزشی و سرگرمی، دو شعبه فست فود، کلوپ دریایی شامل جت اسکی، شاتل، اسکی روی آب، قایق سواری با قایق دلفین، پیست کارتینگ، باشگاه پینت‌بال و شهربازی مدرن است.

شما می‌توانید تمام این امکانات را با اقامت در این هتل به دست بیاورید. هتل بام سبز رامسر دارای 32 کلبه با اندازه‌های مختلف است. برای رسیدن به این کلبه ها باید 10 دقیقه پیاده روی کنید. علاوه بر این کلبه‌ها سوئیت‌های خاص و متنوع هم برای اقامت شما وجوددارد. برای اینکه هتل در ارتفاعات است در فصل‌های سرد باید لباس زیادی با خود ببرید.

معرفی بام سبز رامسر

سوئیت خاص تایتانیک

اگر شما هم طرفدار فیلم تایتانیک هستید، این سوئیت برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهدبود. این سوئیت در ایران بسیار محبوب است. داخل این سوئیت شبیه به فضای کشتی طراحی‌شده است. می‌توانید بادبان و قایق‌های تفریحی در سوئیت خود داشته‌باشید.

رنگ این اتاق شما را به یاد اقیانوس می‌اندازد و با اشیایی که مربط به قایق‌های تفریحی است شما حس یک سفر دریایی را خواهید داشت.

مساحت این اتاق 75 متر و ظرفیت آن 2 نفر است. ویوی این سوئیت به دوسوی جنگل‌های رامسر است. اگر به فکر خوردن یک صبحانه رویایی در آشپرخانه شیک و اقیانوسی هستید حتما به این سوئیت سر بزنید.

معرفی بام سبز رامسر

کلبه‌های جنگلی 

کلبه‌های 2 نفره مساحت این کلبه‌ها به مساحت 28 متر است. از امکانات این کلبه‌ها تخت‌خواب های دوبل و ماهواره، دی وی دی، تلویزیون، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش و سشوار است. 
کلبه های 4 نفره با متراژ 38 متر دارای 1 تخت دوبل، کاناپه تخت شو دوبل و امکاناتی کاملا هم‌شکل با کلبه 2 نفره، است. 
کلبه 6 نفری با 80 متر و امکانات کامل است. شما با اقامت در کلبه های هتل بام رامسر کاملا در داخل طبیعت هستید و تجربه‌ای خاص را برای خود به ارمغان بیاورید.

رستوران و کافی‌شاپ بین‌المللی 

طبقه‌ی 5 هتل بام سبز رامسر رستوران بین المللی قراردارد. که چشم‌اندازی آرامش بخش مثل دریا و کوهستان را در اخیتار شما می‌گذارد. این رستوران با 500 نفر ظرفیت ساخته‌شده است.

اما کافی‌شاپ در ایستگاه بالایی تله‌کابین ساخته‌شده است. یکی از کافی‌شاپ‌های لوکس رامسر محسوب می‌شود.

معرفی بام سبز رامسر
رستوران بام سبز

پس اگر به دنبال تجربه‌ای آرامش بخش و متفاوت می‌گردید حتما این هتل را برای خود رزرو کنید.

آدرس هتل 

آدرس هتل: مازندران ـ رامسر ـ کیلومتر 5 غرب رامسر – مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز – تله کابین رامسر

شماره تلفن: 01155266519

ایران یکی از کشور های سرسبز و تاریخی است. برای گردشگری در ایران از مقالات زیر کمک بگیرید.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.