یک پیشنهاد گردش تازه

پارک ژوراسیک در تهران

پارک ژوراسیک در تهران یک روز تفریح در دل تاریخ

پارک ژوراسیک تهران یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین پارک های ایران محسوب میشود که شما به اعماق تاریخ و زندگی با دایناسور ها میبرد.دایناسور ها یکی از موجودات غول پیکیر بودند که میلیون ها سال پیش منقرض شده اند .اما امروزه با وجود این پارک شما میتوانید در میان آن ها قدم بزنید. این پارک برای تمام گروه سنی ها جالب و هیجان انگیز است و تجربه ای متفاوت را برای شما میسازد. علاوه بر آن این پارک برای علاقه مندان به تاریخ میتواند یک بهشت باشد .

آنچه در این مقاله میخوانید:

پارک ژوراسیک در تهران

پارک ژوراسیک برای اولین بار درسال 1392 به عنوان یک مجموعه تفریحی آموزشی در تهران ساخته شد . این مجموعه با توجه به اینکه از جدیدترین پارک های تهران میباشد ، اما یکی از پربازدید ترین های آن ها نیز میباشد.در این پارک شما میتوانید مجسمه های انواع مختلف گونه های دایناسور را از نزدیک ببینید . این مجسمه ها در ابعاد واقعی و طبیعی این موجودات ساخته شده اند و شما میتوانید بزرگی و قدرت آن را با به راحتی با قرار گرفتن کنار آن ها حس کنید.

پارک ژوراسیک در تهران یک روز تفریح در دل تاریخ

مجسمه های پارک ژوراسیک در تهران بسیار حرفه ای و با دقت زیادی از آناتومی بدن دایسناسور ها ساخته شده اند . به همین دلیل حس زنده بودن را به شما میدهند.

از ویژگی جالب این پارک این است که دست ها و پلک های مجسمه ها حرکت میکند و صدای واقعی دایناسور ها به شبیه سازی شده است آن ها حتی ترسناک تر هم میکند.علاوه بر دایناسور های بالغ شما میتوانید سیر تکمیل شدن و به وجود آمدن یک دایناسور را در تخم آن ببنید که در قسمتی از پارک قرار گرفته شده است.

پارک ژوراسیک در تهران از یک رمان با همین نام که توسط مایکل کرایتون نوشته شده است ساخته شده .علاوه بر آن سری فیلم های بسیار زیبایی از این رمان ساخته شده است که اگر به آن ها علاقه دارید حتما باید به این پارک سفر کنید.

سفر به اعماق تاریخ در پارک ژوراسیک در تهران

پارک ژوراسیک در تهران یک روز تفریح در دل تاریخ

این پارک یکی از خاص ترین پارک های ایران است که در جزو محبوب ترین جاذب های گردشگری تهران محسوب میشود . این پارک مناسب تمام گروه سنی ها است پس میتواند یک سفر یک روزه ی خانوادگی باشد . البته علاوه بر جنبه ی تفریحی شما در این پارک میتوانید مطالب علمی زیادی یاد بگیرید به خصوص کودکان که به اینجور مسائل علاقه ی بیشتری دارند . در این پارک شما نحوه ی زندگی و خوراک هر دایناسور را به صورت جداگانه مشاهده خواهید کرد.البته به جز دایناسور مسجمه های دیگری مثل فیل و تمساح نیز در پارک ژوراسیک در تهران وجود دارد.
همچنین اگر به اینگونه پارک های تاریخی علاقه مند هستید حتما مقاله ی پارک ملی ایران کوچک را مطالعه کنید.

تفریح در پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک در تهران یک روز تفریح در دل تاریخ

در این پارک شما به جز دیدن دایناسور ها میتوانید از امکانات دیگر هم استفاده و تفریح کنید.این تفریحات مانند ینمای چهاربعدی، آتلیه عکاسی، فروشگاه هدیه و اسباب‌بازی و کارگاه سفال میباشند.

همچنین زمانی که خسته شدید میتوانید به ژورا شاپ یا مجموعه کافه ، رستوران و بوفه ژوراسیک بروید و انواع مختلف غذاها و نوشیدنی ها را بخورید.

آدرس :

  • نشانی پارک ژوراسیک تهران: سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز
  • ساعات بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱؛ پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۲
  • قیمت بلیط ورودی:در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۵هزار تومان

اگر ساکن تهران نیستید و به دنبال هیجان انگیز ترین پارک های تهران هستید حتما مقاله ی پارک ارم را مطالعه کنید.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.