یک پیشنهاد گردش تازه

مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال را بیشتر بشناسید

یکی از تفریحاتی که عموم مردم آن را دوست دارند رفتن به مراکز خرید است. بهترین و بزرگترین مراکز خرید برای ما ایرانی‌ها در قلب ایران یعنی تهران واقع شده‌است که مرکز خرید اپال یکی از آن‌ها است. تهران به عنوان مرکز ایران دارای مناطق تفریحی، پاساژها و مراکز خرید بسیار زیادی است.

وجود مراکز خرید و پاساژهای فراوان این شهر را به یک شهر بهشتی برای کسانی که عاشق خرید هستند تبدیل کرده‌است. به همین دلیل هر چند ماه یک‌بار شاهد ساخته‌شدن یک مرکز خرید جدید در اطراف تهران هستیم.

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آن‌ها مرکز خرید اپال است. که به عنوان یکی از مراکز تجاری شهر از آن یاد می‌شود. که هروزه عده‌ی زیادی از مردم هم برای خرید و هم برای استفاده از امکانات آن وقت خود را در آن جا می‌گذرانند.

مشخصات مرکز خرید اپال
نمای بیرونی مرکز خرید اپال

مشخصات مرکز خرید اپال

اپال به معنی سنگ گران قیمت است که در خود 7 رنگ رنگین‌کمان را دارد. این مرکز در زمینی به مساحت 7216 متر مربع در منطقه‌ی بالانشین سعادت‌آباد بناشده است.

مساحت آن بیشتر از 120 هزار متر مربع با 23 طبقه (9 طبقه زیرزمین و 14 طبقه روساخت) است.

پاساژ مال بیش از ۸۵۰ واحد تجاری دارد و امکاناتی مانند هایپرمارکت 6 هزار مترمربعی، نمایشگاه‌های اتومبیل، دفاتر اداری و سوئیت‌های اقامتی را دارا است.

این مرکز در غرب‌شهر بی‌رقیب است و به عنوان مهم‌ترین مرکز تجاری در این قسمت شهر همواره در حال درخشش بیشتر است.

این مرکز به نحوی تقسیم‌بندی شده‌است که در هر طبقه ی آن یک صنف خاص فعالیت می‌کند. همین ویژگی باعث‌شده که بازدیدکنندگان برای پیداکردن محصول مورد نظرشان به طبقه‌ی درست بروند و وقت خود را صرف گردش بیشتر در مجموعه نکنند.

همچنین در تمامی طبقات میز اطلاعات قرارگرفته شده تا به بازدیدکنندگان راهنمایی لازم داده شود. برای رفت‌وآمد آسان و سریع‌تر در مرکز خرید اپال 11 آسانسور و 52 پله برقی قرارگرفته شده‌است.

علاوه بر قسمت خرید این مرکز دارای بیش از 1800 پارکینگ، چندین کافی‌شاپ، فودکورت، رستوران و باغ سبز، کارواش، اتاق والدین و کودک که آنجا را به منطقه‌ی رویایی برای مردم تبدیل کرده‌است.

تقسیم‌بندی طبقات مرکز خرید اپال

طلا و جواهر فروشی

طبقه دوم این مجموعه به طلا و جواهر فروش‌ها اختصاص داده شده‌است. که شما می‌توانید جواهرت کمیاب و زیبا با بهترین برندهای جهانی را در این طبقه برای خود پیدا‌کنید.

پوشاک برند

طبقات 4، 5 و 6 اپال مال که پر بازدیدترین طبقه‌ی آن هم محسوب می‌شود، به انواع پوشاک با برندهای خاص و روز دنیا اختصاص داده شده‌است. که از شگفتی‌های این طبقات 2 سالن مدی است که می‌توانید از زیباترین محصولات برندهای مختلف دیدن‌کنید.

وسایل کمیاب الکتریکی

طبقه 7 برج مخصوص وسایل الکتریکی مانند لوازم خانه، رایانه، موبایل و یا هر چیزی که در ذهن خود دارید است. که باعث دسترسی آسان شما به جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های لوازم الکتریکی شده‌است.

خودروهای لوکس

طبقه 8 مرکز خرید اپال شامل مجموعه‌ی بزرگی از خودروهای لوکس است که عاشقان ماشین‌های کلکسیونی و لوکس را به خود جذب می‌کند. که جدید خودروهای روز دنیا را در این قسمت می‌توانید یافت کنید.

رستوران‌های بی‌نظیر

طبقه‌ی 9 این مجموعه مخصوص قسمت فودکورت و رستوران‌های آن است. که میزبانی عالی برای شما هستند. در طبقه سیزدهم این مجموعه نیز، 4 رستوران VIP منتظر حضور گرم شماست.

همچنین می‌توانید از کافی‌شاپ‌های زیبای این طبقه لذت ببرید و برای خود و دوستان پاتوقی آرام و لوکس داشته‌باشید.

کلوپ‌های بازی

طبقه‌ی 14 پاساژ شامل کلوپ ورزشی و بازی است. این طبقه برای تمام سنین مناسب است. همه می‌توانند برای تخلیه‌ی انرژی خود بازی‌های جذاب و هیجانی انجام‌دهند.

برای کودکان کم سن‌تر در طبقه‌ی سوم و طبقه‌ی میانی مکان تفریحی قراردارد. سالن‌های بیلیارد و بولینگ واقع در مجموعه نیز، آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان عزیز هستند.

سینما پردیس

در بالا ترین  طبقه مرکز خرید اپال شاهد پردیس سینمایی هستیم. در این پردیس سینمایی شما می‌توانید یک تجربه فوق العاده لذت‌بخش از تماشا فیلم را بدست‌آورید. پردیس سینمایی اپال شامل 5 سالن سینما با ظرفیت 800 صندلی است.

میانگین خرید

قبل از اینکه تصمیم‌بگیرید برای خرید به این مرکز بروید، باید به شما بگویم به دلیل موقعیت جغرافیایی و لوکس بودن این مرکز باید پول بسیار قابل توجهی در کارت اعتباری خود داشته‌باشید.

با وجود اینکه بیشتر محصولات از برندهای معروف دنیا هستند یا بسیار کمیاب‌اند باعث افزایش قیمت محصولات می‌شود.

اطلاعات که باید درباره ی پاساژ اپال بندانید
نمای داخلی مرکز خرید اپال

آدرس مرکز خرید اپال

آدرس اپال در تهران: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، نرسیده به بزرگراه یادگار امام.
از ساعت 9 تا ۲۴ از شما بازدیدکنندگان میزبانی می‌کنند.

جمع بندی

در آخر اگر برای اولین بار می‌خواهید مرکز خرید جدید و بی‌نقص را برای خرید یا تفریح انتخاب کنید مرکز خرید اپال بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. که تجربه‌ی بسیار دلنشینی برای شما خواهد شد.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.