یک پیشنهاد گردش تازه

دلفیناریوم برج میلاد تهران+عکس و آدرس

دلفیناریوم کجاست؟

دلفیناریوم برج میلاد تهران اولین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه است و مرتفع ترین دلفیناریوم در جهان محسوب می‌شود. دارای با تجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استاندارد های بین المللی است. دلفیناریوم برج میلاد تهران یکی از دیدنی ترین جاهای پایتخت است و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در صورت سفر به تهران، برنامه بازدید از این دلفیناریوم غیر ساحلی را در برنامه خود قرار می‌دهند. در ادامه قصد داریم به معرفی کامل دلفیناریوم برج میلاد تهران بپردازیم. پس در ادامه با باماگردی همراه باشید.

دلفیناریوم برج میلاد

آنچه در ادامه این مقاله میخوانیم:

دلفیناریوم به کجا گفته می شود؟

دلفیناریوم یا همان پارک آبی دلفین ها جایی است که در آن از دلفین های آموزش دیده نگهداری می‌شود و در روز به همراه مربی خود برای نمایش عمومی به روی صحنه یعنی همان استخر آبی بزرگ مخصوص نمایش می آیند. در بسیاری از کشور‌ها جهان، پارک‌های دلفین زیادی وجود دارد که در آن امکان بازدید از دلفین‌ها به طور مستقیم وجود دارد و مکان تفریحی و سرگرمی با جذابیت بالا برای خانواده ها مخصوصا کودکان به شمار می روند. در ایران هم دلفیناریوم هایی ساخته شده است که مورد استقبال تعداد بسیاری از مردم قرار گرفته است. دلفیناریوم برج میلاد تهران یکی از این پارک‌ها است.

تاریخچه دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلیفیناریوم برج میلاد تهران در سال نود و هفت به دستور شهردار وقت تهران ساخته شد. این مجموعه گنجایشی در حدود 1200 نفر دارد و مساحت آن چیزی در حدود 3200 متر مربع است. دلفیناریوم برج میلاد تهران در تعطیلات عید نوروز و دیگر تعطیلی‌ها میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. این مجموعه دارای تعداد زیادی مربی مجرب و کاربلد است که بهترین نحو از دلفین‌ها و شیرهای آبی که در دلفیناریوم قرار دارد محافظت می‌کنند و به بهترین نحو از آن‌ها نگه‌داری می‌کنند. 

بهترین زمان بازدید از دلفیناریوم برج میلاد تهران

در روز‌های غیر تعطیل دلفیناریوم برج میلاد تهران از ساعت 14:30 تا ساعت 22 فعالیت دارد. بهترین زمان بازدید از این مجموعه فصل بهار و تابستان است. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در تعطیلات عید نوروز، به برج میلاد مراجعه می‌کنند و از این مجموعه دیدن می‌کنند. شما می‌توانید قبل از مراجعه به دلفیناریوم از سایت این مجموعه برای خود بلیط تهیه کنید و از تماشای این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

 

عکس دلفین های دلفیناریوم برج میلاد

چه چیز هایی درون دلفیناریوم تهران قرار دارد؟

دلفیناریوم برج میلاد تهران که مرتفع ترین دلفیناریوم خاورمیانه است، در حال حاضر دارای، چهار شیر دریایی است که از کشورهای اسپانیا، هلند و آمریکای جنوبی آورده شده اند و توسط بهترین مربیان خاورمیانه آموزش دیده اند؛ این شیرهای دریایی با انجام حرکات آکروباتیک گردشگران رو تشویق به بازدید از آن می کنند. شاید تا به حال نمی‌دانستید که دلفین ها بعد از انسان‌ها، باهوش ترین موجودات زمین هستند. در این مجموعه دلفین‌ها برای شما نقاشی می‌کشند و با بازی‌گوشی‌هایی که برای شما انجام می‌دهند، تجربه بسیار جالب و هیجان انگیزی می‌شود.

دلفین های برج میلاد

سانس های دلفیناریوم برج میلاد تهران

اگر به تهران سفر کردید و قصد بازدید از این مجموعه را داشتید، می‌توانید از ساعت دو بعد از ظهر تا ده شب از این مجموعه بازدید کنید. اگر قصد دارید در روز‌های تعطیل به دلفیناریوم تهران مراجعه کنید، بهتر است از قبل درباره ساعت کاری این مجموعه پرس و جو کنید تا هنگام حضور در برج میلاد با تعطیلی این مجموعه مواجه نشوید.

نکاتی که باید قبل از مراجعه به دلفیناریوم برج میلاد در نظر داشته باشید

در ادامه یک سری از نکات که بهتر است قبل از مراجعه به دلفیناریوم بدانید، به شما می‌گوییم.

  •  بدون هماهنگی با مربیان، به هیچ عنوان به دلفین‌ها غذا ندهید.
  • از لمس دلفین‌ها بدون هماهنگی با مربیان خود داری کنید
  • دلفین ها موجوداتی بسیار باهوش هستند و احساسات شما را متوجه می‌شوند. با دلفین ها مهربان باشید تا با شما بهترین برخورد را داشته باشند.
  • پارک‌های آبی باید به طور منظم تمیز شوند و بازدیدکنندگان باید به تمیزی و بهداشت محیط توجه کنند.
  • از عکس برداری با فلش روشن گوشی، خودداری کنید تا دلفین های دوست داشتنی مورد آزار قرار نگیرند.

آدرس دلفیناریوم تهران

برای دسترسی به این مجموعه، هر جای ایران عزیز که هستید ابتدا خود را به پایتخت ایران یعنی استان تهران برسانید.سپس از طریق اتوبان شیخ فضل الله نوری، وارد بزرگراه شهید همت شوید. در ادامه شما می‌توانید با استفاده از مسیر اختصاصی برج میلاد به این مجموعه برسید. دلفیناریوم برج میلاد تهران بخش جنوب غربی برج میلاد قرار دارد.

سانس دلفیناریوم تهران

همچنین شما می‌توانید در صورت سفر به استان تهران، از پارک آب و آتش تهران نیز دیدن کنید.

یک پیشنهاد گردش تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.